DBv |
Moderator |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2005 |
Posty: 510 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wien Hernals |
|
|
|
|
|
|
Jesli chodzi o te linki to tu sa do strony Tilliga
02551
[link widoczny dla zalogowanych]
02555
[link widoczny dla zalogowanych]
Sa jeszcze wresje współczesne (DBAG Cargo i BahnBau).
Ja mam 02551. Cóż można powiedziec. Co do napędu to jexdzi dobrze, tyle ze jak na moje oko to za szybko (jest szybsza niz np BR132 Roco). Oswietlenie zmienne i jak mozna sie domyślać oswietla rónież całe wnętrze kabiny (to na zolto, to na czerwono)...
Co do jakości wykonania pudła to nie stoi to na wysokim poziomie.
Owszem jesliby wziąść pod uwagę ze pochodzi ono jeszcze od BTTB to jest niezle, ale jak porównać to ze współczesną V180 czy V300 Roco, to wypada to cieniutko. Nie ma czesci dodatkowych (co może akurat taka wielka wada nie jest), słabo wygląda przeszklenie kabiny. Czesci odlane z tworzywa przezroczystego sa dośc grube i widac przez to ich wewnętrzne "łamanie". Ciekawie rozwiązano imitacje wentylatorów dacxhowych, gdzie pokrywy wykonano z przezroczystego tworzywa. Ciekawy eksperyment, ale raczej sredniuo udany. Oznakowanie oczywiscie najwyzszej jakości, jak w innych modelach Tilliga, chociaż nie do końca dokładnie wykonane w czesci czołowej lokomotywy (biały pas wykazuje wyraźne "niedociągnięcia" na otworach czołowej pokrywy)
Jesli chodzi o mnie to jezeli bardzo zalezy ci na tej lokomotywie to kup, jesli nie to zastanów sie nad inna kolei DR (polecam V300 Rco albo V180 Tilliga) |
|