oelka |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Lis 2005 |
Posty: 365 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa-MDM |
|
|
|
|
|
|
WojTTek napisał: | Cytat: | Przeniesienie buforow i lemiesza na pudlo lokomotywy mam juz przecwiczone na EP05. I to akurat nie jest az takie trudne.
|
Skoro tak to pokaż foty po tej modernizacji |
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie dostepne zdjecia [link widoczny dla zalogowanych] sa na razie dostepne w takiej dosc tymczasowej postaci. Nalezy sie jeszcze komentarz od autorow: otoz ten model ma jeden powazny blad. Poniewaz nie bylo przedluzane pudlo (w E499 tez jest za krotkie o 4mm) wiec w pewnym momencie rozjechaly sie proporcje okien. I tez sa one zbyt krotkie. Jednak zaden ze wspolautorow nie mial potem checi, aby znowu rozwalac cale boczne sciany. W przyszlej ET40 tego bledu juz nie bedzie. Ale tam pudlo jest prawie w calosci wykonane od zera. Model E499 zostal o tyle ciekawie wykonany przez BTTB, ze dlugosc calkowita lokomotywy jest prawidlowa, gdy czolownice sa na wozkach, jednak aby to sie moglo ruszac razem z wozkiem, producent skrocil pudlo o 4mm. I teraz chcac zachowac prawidlowa dlugosc, nalezalo by pudlo przedluzyc o te 4 mm. gdybym mial to zrobic w modelu EP05 dal bym dwie wstawki symetrycznie miedzy odbirakim, a klapami oporow - patrzac po dachu. W tym czasie, gdy powstawal ten model na takie rozwiazanie sie niezdecydowalismy.
W tej chwili model czeka na kalkomanie i drobne elementy trawione - ramki do reflektorow i litery.
Przebudowy E499 musza poczekac. Dokad nie doprowadze ET40 do skonczonego stanu surowego i dokad nie bede mial lokomotyw na przebudowe.
Krzysztof |
|