modelarzeTT |
Starszy Zwrotniczy |
|
|
Dołączył: 23 Lut 2006 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Górny Śląsk |
|
|
|
|
|
|
ArturSwider napisał: |
Napiszcie coś, o samej infrastrukrurze.
|
Makieta (to być może w tej chwili zbyt duże słowo) jest jeszcze w stanie surowym. Obecnie pracujemy nad układem torowym. Zrobona jest stacja (8 torów stacyjnych długości 1400 - 1800 mm), fragment linii dwutorowej, "górska" linia jednotorowa z małą 3-torową stacyjką, posterunek odgałęźny w "tunelu" oraz fragment łącznicy (postaram się wrzucić plany układu torowego, który w stanie surowym jest już zrobiony). Tory w widocznej części makiety oczywiście modelowe. Wszystkie rozjazdy składane własnoręcznie z "kitów". Napędy podmakietowe adoptowane z BTTB. Na linii górskiej minimalne promienie łuków 310 mm, maksymalne wzniesienia 20 o/oo; na linii dwutorowej łuki 353 mm, 396 mm, 570 mm (flexy), wzniesienia max. 15 o/oo. W tej chwili jest jeszcze w eksploatacji trzecia stacja "tymczasowa" na "rurkach". Są też zrobone "na czysto" fragmenty linii dwutorowych na poziomach "niewidocznych". Są na "rurkach" ale minimalne promienie łuków to 330 mm (nie stosujemy 286 mm). Eksploatacyjnie żadnych problemów (to są tylko odcinki proste i łuki 330 mm tak, że nawet BR52 jeździ po nich dobrze). Obecnie stoi na torach 19 składów pociągów. Jednocześnie może jeździć 5 składów. Prace w toku.
Pozdrawiam. ModelarzeTT - Krzysiek |
|