Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ]

Zapraszamy na http://ForumTT.pl

Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor -> Kilkanaście powodów dlaczego Tillig jest lepszy od BTTB Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 6:08, 29 Gru 2005
maciej_kolej
Moderator

 
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 1163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz





Nie no teraz to Was powalę - oto argument dlaczego Tillig jest tak dobry
http://www.forumtt.fora.pl/viewtopic.php?t=247&start=45


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:50, 29 Gru 2005
Piottrw
Starszy Młotkowy

 
Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





pozwólcie ze włączę sie w dyskusję o Tilligu BTTB i innych producentach.
Mam w swoich zbiorach i te stare modele (w większości) i te nowsze od Tiliiga, pmt (wagony, na jakąs lokomotywę zbieram). Nie zapomnieśliście panowie o Zeuke z lat 60 tych. Mam kilka modeli i np BR 23 z roku 60 oczywiście model jeżdzący po makiecie w roku 2005 toż to zabytek. T 435, T 334, V 180, V 75, równierz kuszą swoją niedoskonałąścią. Muszę Wam powiedzieć że na jekiejsć aukcji internetowej w Niemczech chyba na eBay widziałem BR 23 Zeuke w pudełeczku za 200 euro !!!
Co do napędu to do silniczka trochę WD 40, na wałki i ślimki smaru grafitowego i głośnośnośc spada o połowę.
Co do tilliga to ostatniio kupiony Bix po założeniu hamulców przestał dobrze jeździć. Dla porównania na tym samym podwoziu mam pocztowca Pw 4 i (eilzug) sprzed ok. 4 lat i z hamulcami jeździ dużo lepiej. Czyżby jakość spadła?. O jeżdzie pmt - owskiego wagonu bagażowego D4g nie można nic powiedziadzieć jak kicha!!!. Dysza krótkiego sprzęgu działa tak topornie że na ostrych łukach zupełnie się nie przechyla. wagon jedzie prosto.
Reszta bud wagonów jak koledzy widzą w katalogach, to nadal spora ich częś pochodzi jeszcze z DDR, lub od Zeuke tt bahnen z lat 90 tych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:23, 29 Gru 2005
ArturSwider
Administrator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 1011
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





Hi,

Cytat:
Nie zapomnieśliście panowie o Zeuke z lat 60?


Dla mnie to historia...

Cytat:
widziałem BR 23 Zeuke w pudełeczku za 200 euro !!!


Tak jak każdy antyk ma swoją cenę.

Cytat:
Co do tilliga to ostatniio kupiony Bix po założeniu hamulców przestał dobrze jeździć.


Prawdopodobnie źle założyłeś imitacje hamulców.

Cytat:
O jeżdzie pmt - owskiego wagonu bagażowego D4g nie można nic powiedziadzieć jak kicha!!!.


Dziwne... U mnie wszystko w porządku... Smile

Cytat:
Reszta bud wagonów jak koledzy widzą w katalogach, to nadal spora ich częś pochodzi jeszcze z DDR, lub od Zeuke tt bahnen z lat 90 tych.


Ale są to budy po liftingach... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:54, 30 Gru 2005
maciej_kolej
Moderator

 
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 1163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz





cytat:
"Nie zapomnieśliście panowie o Zeuke z lat 60? "
Nie nie zapomnielismy, po prostu ten temat nie został jeszcze szerzej poruszony. Natomiast nie należy pogardliwie oceniać starych produktów - są proste w wykonaniu dziś, w tamtych latach stanowiły gratkę kolekcjonerską. Za parę lat BTTB stanie się może rarytasem własnie dlatego że było proste i jest stare.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:40, 30 Gru 2005
DBv
Moderator

 
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wien Hernals





Piottrw napisał:
...O jeżdzie pmt - owskiego wagonu bagażowego D4g nie można nic powiedziadzieć jak kicha!!!. Dysza krótkiego sprzęgu działa tak topornie że na ostrych łukach zupełnie się nie przechyla. wagon jedzie prosto...


A co to takiego? Jakaś nowość pmt?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tilig
PostWysłany: Pią 19:29, 30 Gru 2005
dobmir
Młodszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzyna Śląska





Z Bix to prawda jak się założy hamulce to po jeździe tak samo dolne pomosty przy drzwiach wiszą pod dziwnym kątem.Wspomnę jeszcze o chłodni nie dość, że podłoga to półkole to całe podwozie na zatrzaskach przesunięte w jedną stronę (dlatego skasowałem te zatrzaski) i powiem szczerze, że jestem trochę zawiedziony tą nową jakością!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:48, 31 Gru 2005
maciej_kolej
Moderator

 
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 1163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz





Dlatego bacznie obserwuję wyroby Tillig'a, wasze opinie. Loki mają ekstra ale z niektórymi wagonami zdaje się - BTTB nie ustępuje pola. Na pewno nowe wyroby mają czytelniejsze opisy i tu nie ma dyskusji. Czytając powyższe argumenty odnoszę wrażenie że stara produkcja jest pakowana w ładne nowe opakowania. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:41, 31 Gru 2005
Karol
Moderator

 
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grybów/ Limanowa





Cytat:
Czytając powyższe argumenty odnoszę wrażenie że stara produkcja jest pakowana w ładne nowe opakowania.

I dokladnie tak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:43, 31 Gru 2005
ArturSwider
Administrator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 1011
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





Hi,

Karol napisał:
maciej_kolej napisał:
Czytając powyższe argumenty odnoszę wrażenie że stara produkcja jest pakowana w ładne nowe opakowania.


I dokladnie tak jest.


No nie do końca Karol... Confused

Zbyt ogólnikowa i krzywdząca ocena...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:51, 31 Gru 2005
Karol
Moderator

 
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grybów/ Limanowa





Oczywiscie ze nie do końca, jest przecież kks, czytelniejsze napisy, ale niestety jest pewna grupa wagonów gdzie różnica polega na kolorze opakowania i drobnej kosmetyce. Np: towarowy GG rhts Bromberg , czy też Y wagen.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:56, 31 Gru 2005
ArturSwider
Administrator

 
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 1011
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław





Hi,

Cytat:
Oczywiscie ze nie do końca, jest przecież kks, czytelniejsze napisy, ale niestety jest pewna grupa wagonów gdzie różnica polega na kolorze opakowania i drobnej kosmetyce.


No na szczęście to tylko PEWNA ilość, a nie wszystkie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:05, 31 Gru 2005
ArturSch
Administrator

 
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia





Karol napisał:
Cytat:
produkcja jest pakowana w ładne nowe opakowania

I dokladnie tak jest

Nie zgadzam się z Tobą.

Dostałem wagonik klubowy i jestem ZASZOKOWANY różnicą jakości w porównaniu do lat ubiegłych. Oczywiście mam taki sam BTTB - czarny.

Pierwsze spostrzeżenie: postawiłem go na torze i popchąłem tak jak do tej pory z BTTB robiłem, one ledwie kawałek dojeżdżały do połowy toru i stawały, a ten klubowy śmignął i spadł z toru na blat - praktycznie zero oporów toczenia. A KKS to na prawdę dobry i praktyczny pomysł. O jakości malowania już tu wielokrotnie mówiono, nie będę powtarzał.

Tillig jednak dużo pracy wkłada w poprawę jakości swych produktów. Możliwe, że Twoja ocena jest inna bo przecież nie wszystko na raz i może tak pechowo trafiasz, że znasz tylko te pozycje, które jeszcze nie przeszły przekonstruowania.

Poczytaj post Charakterka porównujący blaszki z rurkami i nowe ze starymi konstrukcjami.
Charakterek napisał:
Tak, nowa seria mwagenów to pełen odlot na kółkach...

Zbieram pieniążki na nowe osobowe z KKS, mimo że mam już kilkanaście Y-ków BTTB.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TILIG
PostWysłany: Sob 13:08, 31 Gru 2005
dobmir
Młodszy Zwrotniczy

 
Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzyna Śląska





Czytając te wszystkie opinie bardzo żałuje że Tillig nie ma dużego konkurenta bo napewno byśmy zyskali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:12, 31 Gru 2005
Karol
Moderator

 
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grybów/ Limanowa





Cytat:
Poczytaj post Charakterka porównujący blaszki z rurkami i nowe ze starymi konstrukcjami.

A poczytam bo strasznie mnie interesuje jaka jest rożnica międzi rurkami a blaszkami bo już sam nie wiem które toto blaszki a które rurki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:16, 31 Gru 2005
ArturSch
Administrator

 
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia





Karol napisał:
A poczytam bo strasznie mnie interesuje jaka jest rożnica międzi rurkami a blaszkami bo już sam nie wiem które toto blaszki a które rurki

Oups !!
Oczywiście masz rację Embarassed
chodziło o modelowe vs ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kilkanaście powodów dlaczego Tillig jest lepszy od BTTB
Forum Forum modelarzy TT oraz MK [ Forum ZAMKNIĘTE ] Strona Główna -> Tabor
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin