maciej_kolej |
Moderator |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2005 |
Posty: 1163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Grudziądz |
|
|
|
|
|
|
Cytuję DBv: "Wagonu kieszeniowego chyba (chciałbym to podkreslic bo w tym pewności nie mam) na torach PKP raczej nie spotkamy. To jest albo wytwór fantazji albo model wagonu "ekspozycyjnego" czy tez "prezentacyjnego" - na torach PKP w normalnej eksploatacji takiego nie znajdziemy... "
No tak żle to z naszą koleją nie jest, wagony produkuje fabryka z Gniewczyna - 434 S Sdgmnss
[link widoczny dla zalogowanych]
Szerokość toru 1 435 mm
Skrajnia UIC 505-1
Długość wagonu ze zderzakami 18 340 mm
Rozstaw osi czopów skrętu 13 300 mm
Długość ładowna 16 300 mm
Maksymalna szerokość wagonu 3 060 mm
Szerokość ładowna kieszeni 2 580 mm
Wysokość płaszczyzny ładunkowej kontenerów od główki szyny 1 170 mm
Wysokość powierzchni ładunkowej kieszeni od główki szyny 277 mm
Maksymalna prędkość wagonu załadowanego, 22,5 t/oś 100 km/h
Maksymalna prędkość wagonu załadowanego, 20,0 t/oś 120 km/h
Typ wózków Y25Lss i + Y25Lss if
Masa własna wagonu 21,3 t
Ładowność przy nacisku zestawu kołowego na tor 22,5 t 66,0 t
Ładowność przy nacisku zestawu kołowego na tor 20,0 t 59,0 t
Minimalny promień łuku toru dla pojedynczego wagonu 75 m
Maksymalny kąt nachylenia mostka promowego |
|