et22 |
Młodszy Manewrowy |
|
|
Dołączył: 04 Sty 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
Tak, to całkiem udany model, u mnie nawet jak jeździ dość szybko to sprawia wrażenie naprawdę ciężkiej i dostojnej lokomotywy.
Cytat: | Zastosowano tu komory na obu krańcach modelu z żarówkami które w niektórych partiach produkcyjnych świecą......przez obudowę |
U mnie (a mam wersję DR i OBB) na obudowę naklejona jest gruba tektura dzięki czemu światło nie przebija.
Cytat: | Napęd to kwint esencja BTTB z 1988 roku i chyba BR119 miała lepszy (nie sprawdzałem moge się mylić) |
Możesz mi wierzyć, nie miała - tylko dwie osie napędzane i do tego z gumą przyczepnościową. Moim zdaniem BR119 miała najgorszy napęd w historii BTTB, nawet identycznie rozwiązany napęd w BR250 dzięki nieco większej średnicy kół (chyba dlatego) spisywał się nieco lepiej.
Cytat: | Bryła modelu nie budzi zastrzeżeń ale ----pantografy już tak, dziś pałąki wykonane z blaszek topornej jakości nie przystoją choc ja jeszcze takie posiadam. Psują wygląd i pewnie przyjdzie pora je zmienić |
Czytałem jednak gdzieś, że takie się nie przecierają zbyt łatwo przy współpracy z trakcją choć rzeczywiście dość topornie wyglądają - Tillig już ich nie montuje.
Cytat: | Wreszcie czas na pudło (...) Żaluzje, szczegóły i detale (...) są ponadczasowe. Sam kształ futurystycznego dinozaura to obowiązkowy punkt w kolekcji obok parowozów |
W pełni się z tym zgadzam.
A jak ładnie prezentuje się "w parze" z BR244. |
|