maciej_kolej |
Moderator |
|
|
Dołączył: 09 Wrz 2005 |
Posty: 1163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Grudziądz |
|
|
|
|
|
|
Jeszcze wieczorem dokonałem kilku ważnych obserwacji i porównań. Oto kilka ocen:
-filigranowe wykończenie pudła, mam na myśli ramy okienne, -wycieraczki, dodatkowe szyby ochronne dla maszunisty, napisy itd,
-płynna jazda przy minimalnym napięciu,
-niesamowite zmienne oświetlenie,
-ogólne własnoości trakcyjne pojazdu znane mi tylko z modeli H0
Dokonałem porównań z BTTB (BR130) i lekko się załamałem na korzyść Tilliga. Nie komentuje własności trakcyjnych, boje się o los mojej BR86 która ma razem pracować na nowej makiecie.
Idąc dalej tropem - modele BTTB są nienauralnie szerokie (nie wszystkie oczywiście). Np wagony Y wyglądają z BR 118 jak parówki, BR130 jak kimiczna zabawka dopiero widać jak daleko jej do oryginału. I to na razie wszystko. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, a bym zapomniał - wózki w układzie C0'C0' - mnogość szczegółów. Model dobrze dociążony co zapewni mu dobre właśności nawet na nierównym torze. Na odcinku gdzie testowałem BR118 naprawdę zrobiła pozytywne wrażenie. Więcej niebawem, jakieś konkretne zdjęcia. |
|