T_Domagalski |
Moderator |
|
|
Dołączył: 05 Gru 2005 |
Posty: 120 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
Charakterek napisał: | w centrum wiercimy otworek 7mm. Czemu tak? Bo jak drut oprze się o krawędzie otworka, to iglica najpierw przestawia się z połośenia środkowego w którym centrowaliśmy otwór, a jak drut zaczyna się opierać o kant otworka (sklejka pow 6 mm grubości!), to spowrotem wraca do punktu wyjścia (środek). |
Mea culpa!
Nie zaznaczyłem, ze chodzi mi o średnicę otworu w bezpośrednim sąsiedztwie zwrotnicy. Otwor 4mm jest ok, bo nie ma potrzeby zalepiać go papierkiem. Natomiast co ma się dziać głębiej to juz zależy, kto co ma pod makietą, jaką gruba sklejkę, i jak mocowane napędy.
Ja u siebie próbowałem zastosować do rozjazdów EW1 napedy zamkowe i taka przekładnię, której ten otworek 4mm wystarczał na całej grubości płyty.
Obecnie wypraktykowałem mechanizm korbkowy, ukryty prawie całkowicie pod imitacją napędu pędniowego zwrotnicy. |
|