ArturSwider |
Administrator |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2005 |
Posty: 1011 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
Hi,
Po imprezie w Jaworzynie Śląskiej, gdzie udział wzięła również nasza ekipa sTTandartu, poza dobrą zabawą i zachwytami nad naszymi modułami, pojawiły się też pewne uwagi, spostrzeżenia, a nawet problemy, wynikające z młodego wieku sTTandartu.
Postanowiłem założyć ten temat aby każdy z Nas kto ma jakieś zastrzeżenia lub uwagi, mógł zasugerować jakąś poprawkę, czy zmianę w naszym ukochanym sTTandarcie. Oczywiście z uzasadnieniem co, jak i dlaczego.
Ja jako autor tematu pozwolę sobie zacząć pierwszy
1. KOLOR TŁUCZNIA - Zasadniczy problem wynikający z tego, ża każdy z Nas ma własne spojrzenie na swoją robotę. Myślę, kochani, że naprawdę postarajmy się, przynajmniej w jakimś stopniu ujednolicić kolor tłucznia. W zasadzie w rzeczywistości na szlaku tłuczeń ma kolor rdzawo-brązowy, a nie czarny czy czerwony... Ja nie mówię już, o stosowaniu tłucznia danego producenta o danym numerze... NIE! Proponuje tylko ujednolicić odcień (rdzawo-brązowy) na głównym torze połączeniowym. Na pozostałych torach bocznicowych czy stacyjnych proponuję dowolność.
2. KOLOR SZYN - Tutaj podobnie jak w poprzednim punkcie jestem za wprowadzeniem do sTTandartu sugesti odnośnie malowania szyn na kolor odpowiadający rzeczywistości. Zgadzam się z tym, że jest to ciężka i czasochłonna robota ale... efekt jest naprawdę piorunujący! Proponuję tak jak w przypadku tłucznia odcienie rdzawo-brązowe na torach głównych i wolną rękę na stacyjnych i bocznicowych.
3. WIELKOŚĆ OTWORÓW MONTAŻOWYCH - Po braku możliwości połączenia (tzn. braku równości torów) min. mojego modułu z modułem Pana Andrzeja Czarnaka, stwierdzam, że należy zmienić zapis odnośnie wielkoście otworu montażowego. Propozycja padła już w Jaworzynie: z 10mm na 11mm. Umożliwi nam to korektę ustawienia modułów przy montażu względem siebie... |
|