miki |
Starszy Manewrowy |
|
|
Dołączył: 02 Lis 2005 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Pruszków |
|
|
|
|
|
|
No to żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr z tym czekaniem.
Dysponuję całkiem przyzwoitym zapleczem technicznym, a za 2-3 miesiące dysponował będę jeszcze lepszym. Finanse nie są dla mnie wielkim problemem, mogę uznać, że tej bariery nie ma....Plan stacji jest precyzyjnie przygotowany i nie jest to wielki obiekt (na obrotnicę się nie załapał) - raptem 16 rozjazdów, w tym 1 anglik. Długość - ca 5 metrów z opcją przedłużenia. Dokumentacja oryginału w zasadzie zgromadzona. Większość materiału torowego jest lub może być niemal na zawołanie, podobnie z sygnalizacją (kształtową). Po nadchodzącej zmianie lokum skrzynki w liczbie 8 jestem w stanie wykonać w ciągu jednego dnia.
I teraz teoretyczny termin osiągnięcia przejezdności (bardzo optymistyczny) - lato ale przyszłoroczne. Przejezdność czyli praktycznie łyse tory
Takie są ostrożne szacunki i dlatego mam wszelkie podstawy sądzić, że wiele z planowanych w wielkim szumem obiektów z obrotnicami nigdy nie powstanie.......choć chciałbym się mylić. Ale w ich miejsce mogłoby powstać wiele metrów fajnego szlaku....sam takowego posiadam sporo metrów ale tego akurat nigdy za wiele |
|