ArJu |
Starszy Zwrotniczy |
|
|
Dołączył: 06 Lis 2005 |
Posty: 80 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wrocław/Warszawa |
|
|
 |
 |
 |
|
T_Domagalski napisał: |
Istotne jest też, jak zabudujesz rozjazdy, które zwykle daja odstęp 43mm a nie wymagane na szlaku 36mm. Najlepiej (bo zgodnie z rzeczywistością) byłoby przyciąć je i wpuścić jeden w drugi "na zakładkę" tak, żeby dawały 36 mm. Wtedy będzie wszystko jedno - czy to będą segmenty czy moduły.
Jesli jednak nie bedziesz chciał ingerować tak daleko, pozostawisz fabryczne rozstawy i wykonasz tylko "S"-kę przy profilu, to zdecydowanie piwinny to być dwa segmenty, posiadające na profilu między sobą ten nietypowy odstęp 43mm, żeby nie było za dużo "wężyków". |
Witam!
W tej kwestii mam ten sam problem. Myślę, że Edward powinien sobie odpowiedzieć, czy trapez ma być elementem szlaku czy też częścią głowicy stacyjnej.
W tym pierwszym przypadku trzeba zbliżyć do siebie rozjazdy, jak to sugerował Tadeusz "wpuszczając" je. eSka na obu końcach modułu, będącego fragmentem szlaku, IMO wyglądać będzie dziwnie. Nie praktykowałem "wpuszczania" rozjazdów, ale takie mam plany i uważam, iż jest to "zrabialne".
W drugim przypadku konieczna jest eSka.
Zdaję sobie sprawę, że właściwie powtórzyłem opinię Tadeusza, ale jeszcze raz podkreślę: trzeba określić, czego elementem ma być owy trapez.
PS. Rozjazdy to oczywiście EW3? |
|